divendres, 1 de gener del 2010

28 de desembre de 2009 - Puig de Terrers (2540)

Deixem el cotxe al pàrquing de l’estació d’esquí de Formiguères,
El primer que es troba a ma dreta a la cota 1740.
Tot just a l’entrada hi ha una pista que voreja “El Roquet”, la fem tota fins al final on trobem una petita esplanada que travessem i un petit camí, que baixa ens dur al fons de la vall de la Galva, als Cotius.
Posem pells i seguim la vall fins al pont del Plans de l’Orriet

i des d’allà seguim la pista tot passant la Barraca de la Jaceta i les Barraques de la Jaça de la Llosa, fins quasi al final de la vall un petit pontet ens ajuda a creua al riu.

D’aquí enllacem la Jaça de les Formigues

i els Serrats Verds per remuntar la darrera pala que ens durà a la part prèvia del Puig de Terrers. Quan arribem a la part de dalt seguim la carena fins arribar a unes antenes que ens indiquen que és el cim, ja que tot ell és bastant pla i seria difícil saber on seria el punt exacte.

Fa vent, esperem al Francesc que arribi de pujar la segona vegada la pala, com arribat el primer a dalt i estava tant “sucosa” la volgut  estrenar i ha tirar cap a vall per tornar a remuntar-la, no ha trigat gaire, per això.

La baixada la gaudim d’allò més, la neu està molt bona, a mesura que baixem, però es torna més pesada en alguns llocs, crosta amb altres,, dura en els zones obagues,

Tornem pel mateix camí i remuntem l’últim tros que es dur al cotxe.
Tot just hem començat a caminar a les 9 del matí i hem tornat cap a quarts de 5 de la tarda tot una bona jornada amb un bon dia que esperaven que plouria i el dia ens ha acompanyat amb un bon sol i una bona calor

Hi vam anar: Francesc, Jaume, Oriol i Anna
Fotos realitzades amb mòbil

Jobove - Reus ha dit...

dono una ullada al teu blog