dimecres, 26 de març del 2008

i després de Setmana Santa... continuem la recuperació

Aquests dies els he passat a la Cerdanya, com no podia fer res més, estava immobilitzada, així que la família se'n va dur cap allà dalt.
Vaig canviar de sofà, en compte del d'aquí el d'allà.
No em puc queixar, vaig estar molt ben acompanyada entre pares, cosins, germana, nebodes i filla. Distreta vaig estar una estona.
No ens podem queixar del temps, de dijous a diumenge es va anar aguantant amb moltes estones de sol i algunes ràfegues de vent, després d'un diumenge amb sol, el dilluns de Pasqua ens varem llevar amb una paisatge ben diferent:

A les 6 del matí ens va sorprendre el tou de neu que ja hi havia al jardí de casa

El cotxe
A les 10 continuava nevant amb ganes


El tou de neu anava creixent


i continuava nevant


amb intensitat



Dilluns de Pasqua, a Bèlgica, tenen la tradició de buscar ous de xocolata pel jardí, i aquest any no podia ser diferent malgrat la neu, s'havien de trobar tots!!...


i els van trobar!!!. encara deu haver algun soterrat a la neu


Aquesta tradició la va dur el pare de les meves nebodes que és d'aquelles terres i ara fa 7 anys que l'anem practicant, només veure-les com gaudeixen ja s'ho val


També van tenir temps per fer un ninot de neu

A 2/4 de 6 de la tarda el panorama era aquest,

Res a veure al d'hores abans.

Ara, cap el Puigmal de Llo s'estava preparant alguna...

Bé, ahir dimarts vaig tornar al metge... genollera...fora, crossa...fora, bé aquesta última en va deixar que m'agafés com a mínim fins arribar a casa, però, que m'anés acomiadant, avui ja m'he anat vellugant sense ella... per casa.

Haig d'anar en compte sobretot quan començo a caminar, com us diria, haig de posar-me en posició de sortida i mirar com poso la cama, estic contenta, fins ara sembla que tot vagi bé.

Divendres inicio la rehabilitació i musculació a veure.